2012/10/09

Beteendeboken & Juridikboken

Ja, äntligen kom mina böcker från Svenska Kennelklubben`s Hunduppfödare serie, som jag hade beställt. Så idag när beteendeboken och juridikboken kom så satte jag mig ned och började läsa lite i beteendeboken og sen läste jag lite i juridikboken. Så nu har jag läst och läst i beteendeboken och juridikboken från (SKK) Svenska Kennelkubben`s Hunduppfödare serie. Ska bli kul å läsa och lära mig mer om valpens tidiga beteendeutveckling och om avtal, lagar och skatter för hunduppfödare. Har nu läst en massor i uppfödarboken och sände mig sugen på å läsa om något annat ämne inom uppfödare serien. Så då bestämde jag mig för att beställa några andra böcker från Hunduppfödare serien. Så jag beslutade det svåraste valet mitt om vicka böcker jag skulle beställa. Så det blev beteendeboken och juridikboken som jag bestämde mig för att börja läsa i...
Tycker Svenska Kennelklubben`s Hunduppfödare serie är en jätte bra bokserie för just de framtidiga uppfödarna:)....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar