2012/05/31

Lydnad.!.

Liten uppdatering..!.. 
Ja, i helgen har vi tränat lydnad och nu är det inte länge till vi skal åka på utställning i juli. Nu ser jag på Lillan att hon vet vad hon skal göra, när vi tränar lydnad. Är så himla kul att så hur mycket vi har tränat och se hur bra resultatet är nu... Hon gör alt jag säger till henne och snart så gör hon alt utan att jag behöver säger vad hon ska göra, på kommando. Men vi blir å fortsäte med lydnad, man behöver jo det i vardagen.
Är så bra att ha en långhelg så man kan träna, träna och träna med hundarna. Är jo det som är det roligaste att ha en hundhelg och bara vara med hundarna mina.
Jag hittade på att baka lite snacks till hundarna, så då pysslade jag ihop lite hundkex åt hundarna. Viket dom blev jätte glada över att matte hade bakat kex åt dom...Har tänkt börja fläta kamp leksak i fleece till hundarna mina. Det skulle Sussi och Tjorven tycka om så dom får busa med varandra, och ha drag kamp;)...   
Ha det så trevlig allihopa!
Malin/Jaktflocken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar