2011/09/24

Älgjakt

Kanske dags för en liten uppdatering..?!..
Länge sen jag uppdatering bloggen, men jag tycker inte det har hänt nått nytt senast.. 
Nu är det slut med utställningar för detta året, så nu ska jag bara njuta av valpen.

I morgon startar älgjakten och då ska man förbereda sig till jakt. Det är så mycket man ska ha färdig till morgondagen så man bara har igen att ordna sig och sen åka iväg.  Jag hoppas på att det blir fint väder för det är inte så roligt att sitta på pass i dåligt väder. Det är bara att jag ta på mig varma kläder så man är god och varm. Mer info om älgjakten kommer löpande..

Ha en trevlig helg!       

1 kommentar:

  1. Längtar så att få se kort min lilla älskling Sussi, som var allra svårast för mig att släppa...
    Men jag vet ju att hon har det bra och jag gissar när du blir lite äldre att du kommer att vara mycket med henne. Känns jättebra!
    Ser fram emot att få se kort!
    Varma kramar anna e, Järvlundens kennel

    SvaraRadera